Sunday, January 16, 2011

一早做政事

以下是昨天(15/1)寫下的稿。
落筆時也察覺用澳門來比較帶點牽強。不過,為了某些從來睇錢份上的香港人,這個方法可能更直接易明;所以「夾硬嚟」咗一次。
不過信奉求其命的我,還是依賴突如其來的反應:「我知妳善忘同埋善變」。


多謝主席,同時亦都要多謝民主黨。因為如果唔係民主黨喺舊年6月,投咗神棍嘅一票,我哋呢一班支持香港民主發展嘅朋友都好難有機會濟濟一堂,喺星期六嘅朝早,聚首喺呢個議事廳,縱使我哋明知不何為而為之。


今日我哋喺討論《行政長官選舉(修訂)條例草案》同埋《立法會(修訂)條例草案》,兩條獨立嘅條例草案,偏偏被安排捆綁喺同一個會議舉行。行政長官代表行政機關, 立法會係立法機關,由民主黨喺舊年選擇出賣選民、背棄盟友,同特區政府捆綁式談判兩條原本獨立嘅條例草案開始,我哋就知道,兩個本來互相制行嘅機關,註定只可以狼狽為奸。


特區政府喺舊年十月公佈咗兩個選舉辦法嘅細節之後,坊間主要集中討論屬於立法會,所謂「超級區議員」嘅提名門檻同埋選舉開支上限,而提及行政長官嘅產生辦法就相對零聲落索。理有好簡單,因為傳媒覺得冇嘢好講。一來全港700萬人就得1200人有得選,二來,跟本成個方案,由09年11月第一次提出直到舊年6月投票通過之後,原封不動。因為民主黨棄兵曳甲,投票通過嘅時候,丁點都冇修訂過,即係民主黨支持一個比05年時候提出,更倒推嘅一個方案。因為05年嘅時侯,起碼個選舉委員會都提意增加到1600人啦。


一國兩制全世界只有中國實行,所以除咗澳門,好難搵到另一個地方同香港類比。澳門有60萬人口,選舉委員會有300人,即係0.05%,係好少㗎。不過都多過香港成三陪,因為跟據而家嘅草案,我哋700萬人,得1200人有得選特首,少過0.02%。難怪,近年好多香港人羨慕澳門人,一海之隔,人哋近幾年嘅人均收入不斷上升,每年淨袋五,六千蚊。澳門人不斷向上流,香港人就係比呢啲出賣香港嘅政棍一手推到我哋向下流。所以冇民主就冇民生!


今日我就用民主黨創黨元老司徒華先生嘅一句名言:「成功不必在我,功成其中有我」送比民主黨。自從你哋喺去年春夏之交的政治風波,屠殺誠信之後,我哋知道爭取民主嘅政黨已經撒手塵寰。我哋一定會鼓動選民,發揮力量,全力接好民主棒!



經常說議會生活不是我杯茶;一早九點,口齒不清,嚴重窒脷。還是覺得越夜越美麗。


還有,慢必和劉嗡的發言緊隨。



No comments: